20121204

takde title laa derr.

Greeting Text


nampak tak kebesaran gambar nie ?agak-agak kalau aku masuk dalam picture nie,muat tak?boleh ke tidakkkk?tolonglahhh pahammm.*bukak mulut luas luas sambil buat peace.

SPM leaver mesti dah bekerja kat mana-mana kedai runcit,shopping mall,warung mamak and so on .Ada yang dah berbahagia meneroka dunia .bercuti sakan nampaknya .Ada yang dah start ambik lesen kereta,motor,lori segala bagai .waahhh .macam-macam ada . *jealous sambil gigit jari .aku ? still dirumah sambil menternak lemak tanpa mengenal erti penat dan lelah.waaduhh .oh,bahagianya hidup .Jangan buat buat terkejut kalau lepas nie aku pergi daftar untuk pertandingan Sumo.Damn.Sebelum SPM,macam macam plan aku rancang.macam bajet gila ahhh boleh buat benda tu benda nie.last2,aku still menghadap komputer nie dengan rakusnya.Untong laa kalau dapat bekerja atau melancong.kalau bekerja,dapat pengalaman baru sambil fulus pon masyukkk .kalau melancong you olllss,dapat jugak tengok tempat-tempat menarik menggunakan Air Asia tambang murah.tak perlu bimbang.Harga murah dan dijamin selamat.*iklan Air Asia jap sambil sengihh takde motif.Kalau dah start ambik lesen kereto bagai,boleh laa pi ambik kawan-kawan hang yang 'lumpuh' nuh p hangout samo-samo .Bak kata Si Fatah.So sweetttt .muntah pink aku nengok ayat aku nie.macam what the fisssssssssshhhh .

Sedikit jealousy dihadiahkan buat kawan-kawan yang dah start buat aktiviti menarik dan awesome tu.3 bulan nie aku rasa sebentar je sebab bagi aku masa nie berlalu tanpa kita sedari.tup tup dah nak pi ambik result SPM.mahu tak cuak dan nervous campur tolak semua rasa yang manusia hado.Hanya Tuhan jer tahu rasanya.Dan sebenarnya,aku tak rasa ini adalah freedom yang sebenar-benarnya bagi aku.kat sekolah aku semua SPM leaver memang rasa heaven gila kentang bila SPM dah habis.sama jugak budak SPM 2012 yang lain.conteng-conteng baju,spray sana sini,bawak bendera Malaysia,Myanmar segala bagai.main tepongg sambil kejar mengejar macam ceghite Hindustan.dah naik semput aku tengok.wahhh .best semua tuu.gila kau tak best?sah sewel binti sengal.Ya,memang.tapi,aku macam.... errr .susah sebenarnya nak diungkapkan dengan kata-kata.lain macam.kadang-kadang aku pon tak faham dengan perasaan alah nie*sambil angkat kening tangan di bibir .Bagi mengelak dari dikritik, jangan bercakap apa-apa, jangan lakukan apa-apa, jangan jadi apa-apa. - Elbert Hubbar .*santapan minda sat.line Internet yang lembab macam siput khinzir nie kadang-kadang mencabar kemachoannn aku.Harshtag Ehhhhhh .

Sekarang nie apa yang aku inginkan ialah belajor memandu similar to ambik lesen kereto.OMAGADDD.indahnya dunia.then,saya tak menyusahkan sesiapa untuk hantar i yang lumpuh nie kemana-mana sahaja.walaweyhh.Nampak tak nilai murni yang ada pada diri i?bagus kan?cuba tarik nafas  melalui telinga .agak-agak menjadi dok?okeyh.jangan tanya aku balik,Lawak ke derr ?soalan yang sangat shomellll .wekkkk .In a nutshell,Do your thing. Be what you are. If you don't know what you are, find out.




Belajarlah bersyukur ketika mendapat keuntungan dan belajarlah tersenyum ketika menghadapi kerugian. 



with love,
amna




No comments :

Post a Comment