20121203

salam semua :)

Greeting Text


Bajet buat muka toyaaa .ehh,saya rindu semuaa :)

Ya Allah.Ya Allah .Alhamdulilah .aku masih bernafas .masih mampu menghirup udara segar .masih mampu untuk jari menari menari di atas keyboard. 7 bulan .diulangi,7 bulan aku tinggalkan dunia blogging nie .Rindu?gila kau tak rinduuu .bukan memencilkan diri, tapi masa mencemburui aku .*bajet artiss.Masa itu umpama air pasang surut, tiada siapa yang dapat menahannya.macam macam terjadi disekeliling aku selama nie.tarik dan hela nafas,aku mampu menempuh onak duri pahit derita hidup didunia nie.waaahhh .Alhamdulilah aku masih mampu bertahan .aku kan macho .ye,macho.for your information,saya dahh bebas dari kerja sekolah.Omaigod .i'm school leaver right now.homework?bukan lagi masalah saya .mugo sebelum nie siap sokmo homework.HAHA. Luckily,aku still remember my blog's password .yelah.dah berzaman tak update blog. al-maklum sajalah .Melayu mudah lupa .ewaahh .Ejekan, cacian, makian itu semua hanyalah hasutan negatif yang perlu diabaikan, teruskan hidup dengan pemikiran positif.ohhh,tiba-tiba .

aku tak berniat pon nak update one entry panjang-panjang .cukuplah rakyat jelata tahu yang adinda masih bernyawa. selama aku tak berpijak di bumi blogging nie,blog aku dah macam rumah tak berpenghuni dengan keadaan fibox dan lagu kat blog aku entah apa-apa .aku decided campak mereka terus ke dasar laut.bukan apa,dah tak berfungsi .tak guna aku simpan buat perhiasan semata mata .kann ? 

cuaca berubah,manusia pon berubah .kita tak pernah tahu apa yang membuatkan seseorang itu berubah tapi kita hanya boleh mendoakan yang terbaik untuknya .Awak berubah,tapi kenangan kita dan diri saya tak pernah berubah.Mencari kesalahan orang lain begitu mudah,cuba kita cari kesalahan kita pula yang sebenarnya lebih banyak..ehhh . dah bergaul sebati topik saya pada hari ini .anggap sajalah ini entry perkenalan daripada saya .Salam ukhuwah :)


Pada saat kita merasakan kita terbeban dan tidak punya siapa di sisi,pada saat itulah Allah sedang memerhatikan kita dengan penuh rasa kecintaanNya.


with love,
amna

No comments :

Post a Comment