20120203

Alhamdulilah.Masih bernafas :)

Greeting Text

Alhamdulilah..aku masih bernafas.sejak umur dah berlari mengejar SPM nie,diri ini dah jarang online.bukan apa,entah.!aku masih tiada jawapan untuk itu.macam-macam yang terjadi sekarang nie.apa yang aku percaya aku akan terus percaya cause for me"setiap kejadian ade hikmahnya"Ya Allah,Kau kuatkanlah aku untuk menempuh ujianmu dan kau permudahkanlah segala urusanku.Amin.Ya Allah Yang Maha Mendengar,Kau kuatkanlah semangat rakanku itu.Berikanlah dia kesabaran yang sebaiknya seperti  mana kau sabarkan Rabiatul Adawiyah,Siti Khadijah dan sewaktu dengannya.Berikanlah dia kemanisan Iman agar dia terus tabah untuk menjalani ujianmu itu Ya Allah..

Mak saya cakap,awak kena bertahan.kena kuat.kalau awak kuat hadapi semua nie,mesti mak awak kuat jugak.sebab seorang ibu nakkan yang terbaik untuk anak-anaknya.Allah menyayangi umat-umatnya sebab tu  Dia berikan ujian agar dapat menguatkan lagi iman dan takwa hambanya..saya turut menitiskan air mata bila mendengar masalah awak.Ya Allah,tabahkan dirinya..

Ya Allah..
Yakinkan aku untuk terus berada dijalanmu..
bimbing aku ke arah kebaikan yang berpanjangan..
Moga aku dapat cahaya keimanan..

Sejak FB,TUMBLR and BLOG kena hacked dengan mat salleh bangang hari tu,aku jadi malas untuk menatap benda alah nie.dah berzaman aku hilangkan diri daripada dunia internet.Letih.!.Alhamdulilah,disaat aku menangis bila tiba-tiba blog aku kena remove and delete or better known as Hacked,ade jugak solutionnya.if FB aku takk kisah sangat(walhal kisah)tp pasai blog kena delete nie memang aku sedih sangat.yelah.siapa tak sedihkan..dah bertahun-tahun menempel dengan blog kesayangan,tiba-tiba hilang dari pandangan.Apa kes?Alhamdulilah aku boleh handle..Rindu aku kepada AMB semakin menebal nie.rindu double triple weyh.rinduuuuuuuuuu.!rindu yang tak dapat ditafsirkan dengan bicara dan yang tak dapat diungkapkan dengan kata-kata..

with love,
amna

No comments :

Post a Comment