20120312

mengukir luka. ;)

Greeting Text


Hello disana dan disitu.saya Amna nie.alah Amna.masih ingat?apa?dah lupa?oh..satu perasaan halus menusuk kalbu.ehem.ya ya.dah berabad lamanya aku tak update blog nie.kesian..tuan blog sangat sibuk dan tak terurus.PM pon kalah woyhh wa cakap lu.memang patut lerr dia campak blog dia nie ke laut China Utara?laut China Utara?errrrr....sawan dia dah mai daa.ok,abaikan.macam-macam berlaku tahun nie sampaikan aku terduduk menguis pasir tanpa disedari lalu mengukir luka di hati sendiri.ecehh.ayat mesti nak cliche jer.

Kawan dan lawan semuanya menjadi satu bila dia mahukan keinginan yang sebegitu.cuba memahami dirinya untuk mengerti apa yang tersirat tapi malang..dia menidakkannya.sadis..!aku tak diberi peluang untuk membela diri.dibiarkan sahaja diri ini diperlakukan seperti layang-layang.ditarik dan dilayangkan mengikut arah bayu sehinggakan tanpa ku sedari,aku jauh.jauh daripada persahabatan yang dijalinkan.kata hati,jangan mencuba untuk mencetuskan sesuatu yang bukan inginmu.tapi..aku manusia.punya hati dan perasaan.kadang jatuh tanpa dipinta..rebah bila hati tidak kuat menerima kepahitan.sakit.sakit sangat.cuma sifat penting dirimu itu,aku yang menjadi mangsa.memang salahku kerana terlalu berlembut denganmu.men'iyakan saja perlakuanmu terhadap jiwa ini.adakah aku yang salah?adakah aku yang kejam?pernahkah kau cuba untuk selami hatiku?seandainya kau teman sejati,kau takkan biarkan aku terkapai-kapai hilang punca disaat kesulitan menerpa.kepada teman yang berlari-lari mengejar kepentingan diri disaat aku terjatuh,terima kasih.!terima kasih kerana tidak menghulurkan tanganmu agar aku bisa teguh berdiri.terima kasih kerana mengajar aku erti kepahitan,kesakitan dan kehebatan persahabatan yang sementara.Terima kasih kerana menyedarkan aku,Bukan hanya kamu sahaja yang aku perlu untuk dijadikan sebagai seorang insan yang bernama SAHABAT.Terima kasih kerana hadir mewarnai hidup ini walaupun hanya sedetik.

Selamat tinggal sahabat.Awak yang berjaya buat saya percaya dengan sepenuhnya yang persahabatan kita hanya ternoktah disini..
kadangkala lebih baik bersama yang bukan terbaik daripada si terbaik tetapi menganggap kita sebagai mainan mereka dan diri ini TIDAK WUJUD.
semoga awak bisa menghargai teman baru itu sebaik mungkin.

nota kaki dan mulut
jiwang macam drama sembilu woyyhhh!~ sorry guys cause for the first update,i dah jamu mata u olls dengan post yang menyengat nie.awwwwwww! :) Peace No war !

with love,
amna





No comments :

Post a Comment