20110520

Nur Kasih The Movie. :)


hey earthlings.i wanna make a post about Nur Kasih The Movie. i know people had NUR KASIH FEVER.yeah!including me.yaa.including me.
here we are!ITS JUST A REVIEW.everyone keep update about this.i know it.so,i don't want to drop it.hehe.


Filem ini adalah kesinambungan drama Nur Kasih di mana pengakhiran ceritanya, Adam berjaya mendapatkan kembali cinta dari Nur Amina dan Aidil juga begitu berjaya mendapatkan kembali kepercayaan isterinya Aliya. Untuk filem ini, Aidil menjalani kehidupannya sebagai seorang bapa tunggal kepada dua cahaya mata iaitu Ilyas, 7, dan Maryam, 5, setelah isterinya, Alia (Ayu Raudhah) meninggal dunia.Mia sara yang comel tu pun ada jugak.mesti tengok nie.
Ok sekarang apa kata kita lihat gambar-gambar semasa penggambaran filem Nur Kasih The Movie. Penggambaran diadakan di Kampung Sg. Gulang-Gulang, Tanjung Karang dan di Jordan (Amman, Wadi Ram dan Petra).
so sweet.right?
i love the sky which is very beautiful.awesome!
gorgeous gila kan?rasa cam nak pegi jer.so,sila tempah tiket sekarang.hehe
Nur Kasih The Movie
main hide and seek kt sawah padi pun best jugak nie.
Nur Kasih The Movie
MIA SARA!I heart u comel.
Nur Kasih The Movie
sweet kn?sape dah tonton cite nie,,Amina lakar balik dan lukis gambar Adam nk kasi tunjuk kat Pak Arab mase Adam hilang.
Nur Kasih The Movie
so.jangan lepaskan peluang untuk kasi gegar pawagam ea.Filem nie dah ditayangkan pada 19 Mei 2011.alaa..kat Kelate mane ade pawagam..spoil laa..ost lagu dalam citer nie pun layan jugak.

ost Nur Kasih The Movie
Tanpamu-Sabhi saadi feat Helena
mila-bertemu di cinta
pictures credit to :OH BULAN

No comments :

Post a Comment