20110527

manusia pertama makan hati manusia.


Assalamualaikum semua.semoga anda sehat banget ea.serius.aku tengah bengang tahap dewa sekarang nie.aku geram laa.sungguh geram.kenapa aku tak bole nampak my lovely followers even 1 pon kt blog cabuk nie.takkan blog comot nie merajuk kot sebab aku tukar header.eisshh,,xde kena mengena nie.mengarut suda.lagi satu,aku bengang dengan manusia yang nama sebenar Poah.eh,bkn nama sebenar.apa dia ingat dia hensem sangat?so,berhak buat apa-apa laa.banyak cantik!aku paling menyampah dengan manusia perasan nie.bikin aku panas.habis kau ingat kau power laa sangat?aku tahu laa kau tu boleh kira hensem laa.bole ke?bole laa..tapi,tak bole nak lawan ketampanan gulo kapas aku.paham?aku tau laa aku nie buruk.rupa macam monster dan adik beradik shrek.cweeh.pengakuan tangkap leleh betoi..okay!fine!kau buat sombong tahap gaban macam tue,kau ingat aku tak bole buat?aku bole sangat buat.tapi,ustazah kat tadika aku cakap tak baik.so,sebab tu laa aku tak eksyen.cewwhh ayat punya laa drama.please laa..



dah laa aku tengah tension dengan exam,pastu kau tambah lagik dengan masalah siput nieh.masalah blog lagi.grr.mengalahkan PM laa pulop masalah aku nieh.tapi,aku sedih sebenarnya.sambil kesat air mata dan  yang pentingnya hingus suda meleleh sampai ke tengkuk.sedih dengan sikap dia yang tiba-tiba tak nak bercakap ngan aku.pelik bin ajaib kan?amat sadis kan bila seseorang menjauhi kita sampai peringkat nak terbang  di awangan.sebak chek tau.sabo je laa.aku nie perempuan tegar laa.emo sikit hari nie.harap mak long laa ea.aku tak kisah kau nak berubah sikap peringkat apa pun tapi aku manusia.bukannya badak.rindu nak membebel ngan kau.kau tu aku anggap macam adik lelaki jiran sepupu kawan mak su aku tau.so,aku...tak yah sambung laa.tak penting pun.
exam nie aku tak harap rating aku maintain padahal aku mengharap giler..sebabnya soalan exam susah giler dan sekarang nie aku tengah ade misi memburu orang tukang buat soalan tu.geram laa.buat soalan susah nak mampus.nasib baik aku hidup lagi nie.sila tadah tangan sambil berdoa sekarang"semoga result Amna tak terok dan dia dapat lebik baik dari exam dulu".amin!(bukan seru nama bapak i ea)ok laa korang.aku rasa macam nak menulis karangan SPM dah nie.blaa dulu.bye~Assalamualaikum.nanti i update lagi.cuti kan dua minggu.ohh..bahagianya..
with love,
amna

No comments :

Post a Comment