20110519

lauk ikan todak, sayur rumpai laut dan jerung masak kicap sangat sedap.


salam salam semua.aku Amna orang tersengal di dunia kembali.bukan nak menyesatkan orang tapi memberi jalan.hah?ayat main hentam jer.sangat tidak hot.ohh.stop stop.sekarang nie aku tengah stress.aku sebak giler plus merana jiwa dan raga sebab tak boleh jawab soalan Kimia dengan super baik dan aku berpegang kepada pepatah moden gulo kapas aku,Fail tu dalam tangan,lulus itu rezeki.aku tak harap aku fail.tp kalau dah nasib..takkan aku nak melaung yang aku fail kat tepi jalan sambil garu-garu jalan tar dan sepak kereta yang lalu.sangat over,bukan?setakat menangis dalam tandas sambil buka paip oren dan duduk senyap dalam besen tu..BIASA LAA..alaa..macam laa korang tak pernah buat.HAHA.sangatlah cool.sampai korang rasa..x payah pergi Sunway Lagoon.dalam tandas pun bisa.eh eh..tersasar pulok doh.sokmo gini.




okay2.saya bukan tengah bercerita tentang cara-cara nk meratapi kegagalan.harap mak long.siapalah saya untuk membuat segmen yang sangat tolol tuh.tapi..ah.amna dah start melalut.kn susah.buat bodo jer laa ea.ehh..x bole..anda semua bijak.saya tau..suda suda.ermm,aku sedari kan..cewh sedari konon.. blog aku nie dah jadi sunyi sangat.kenapa ea?yelah blog aku tak laa fab mcm Maria Elena,Hanis Zalikha,Fatin liyana dan sewaktu dengannya..tapi,sejak bersajak sajak nie,aku jadi sangat malas giler double berat tangan dan gigi untuk blog walking.i don't know why.aneh kan?sila angguk sambil angkat kaki.mungkin sebab tu kot blog aku xde pn blogger yang sudi berkunjung..aww..sangatlah sedih..sambil mengesat air mata dan hingus dengan kertas pasir dan sila bayangkan.sangat menyayat hati,bukan?lantak laa.aku bukan gile glamer tahap cipan.eisshh..minta jauh.tak mau cheq..eee..betol laa yang aku rasa sekarang nie..blogging boleh buat aku lega.lega laa sikit sebab dapat buat luahan hati percuma dan tak berbayar disini.jari jemari dah complaint,mereka kata sangatlah penat dan mau makan aiskrin perisa storoberry.so,mintak chau ea.


with love
amna

No comments :

Post a Comment