20110516

hot issue:justin bieber was married with??


assalamualaikum and salam sejahtera.ini bukan speech ea.sengal.memang sengal.abaikan kesengalan ini.harap mak long.heyy earthlings.dah 2 minggu tak update blog nie.nampak beno menipunya.haha.tadi baru update laa.mood sekarang tengah berkecamuk giler pluss mata aku yang bulat nie buat hal.mmg agak annoying tahap cipan.lusa exam kimia so wish me luck.dengan ini aku akui ini adalah minggu DISASTER buat minah baik plus comel mcm aku nie.sengal lagi.



mata bengkak nie memang menyakitkan.sekarang aku paham bagaimana perasaan orang yang tak ada mata.eh.salah2.mata bengkak laa.memang membuatkan aku rasa,adakah hari esok ada lagi untuk aku??sambil insafi diri kat tepi jeram depan sekolah.betul nieh.saya tipu.huhu.sakit hati paru paru dan jantung pun ada bila ada orang mempersoalkan mata nie.seolah-olah mataku ini sangat penting tahap cipan bagi mereka mengalahkan masalah negara dan rumahtangga anak jiran kawan sepupu mak cik Bedah.tau laa prihatin.tapi,agak-agak laa kalau nak tanya setiap minit.gorila mane tak bengang.kan?kan?sila angguk sekarang sambil garu gigi!bf aku cakap nie alasan aku nk blk umah.al maklum laa duk hostel.alasan kepala hotakk ko.sakit laa weyh.tolong laa syg oii..!


nanti exam kimia kalau mata nie tak sembuh...eiiii!tak boleh nk bayangkan laah.sah mata aku terkeluar.dah laa soalan tuh,aiii ngerinya.tak usah duk cito.aku agak laa.HAHA.tapi..betul pe.an?an?dah laa mase jawab bio pn aku dh terkial-kial sebab mata nie sakit.cewwh,abis tu kalau mata tak sakit,boleh jawab dengan confident laa?whooahh..bole laa jugak.haha.ok.ok enough.stress kan?jwb ya.korang..atau aku yang stress sebenarnya?tape tape.kita layan benda cool giler jap.


best kan?
cool banget ideanya.
good job YUNA.
dah hilang tension?
oraittttt!

title post kasi panas sikit!haha.xde mengena langsung dengan entry.
with love,
amna

No comments :

Post a Comment