20121218

i always fall for people i never can have .

Greeting Text


masihkah anda ingat dengan entry nie A letter to a lovely crush.ok fine.mungkin awak dan awak tak baca pon.its about my crush.tak tau maksud crush?crush bukan sejenis makanan atau minuman .bukan jugak nama menteri Africa atau Somalia bagai.pergi google sekarangg .so, aku nak cakapp yang dia dah berpunya.aku rasa macam ada pedang tajam tahap dewa sedang tikam hati aku sekarang .*sambil lap air mata.sobss sobsss.hingus meleleh beb .tak tak.aku macho.macho macam yang Alia selalu cakap.scandal gua.musahaqah rupanya.k fine.mesti korang rasa nak lempar buah nenas kat muka aku kan? buatlah.aku dah tak kisah.Dalam banyak banyak crush,bajet banyak sangat kannn,dia yang paling macam susah double gila kentang aku nak padam daripada ingatan nie.dulu aku buat lupa lupa laa,sekarang macam nama dia automatik masuk balik dalam otak aku yang baru lepas rest daripada SPM.memang lahh aku tak pernah rapat dengan dia.cakap pon jarang jarang maa. tapi,macam best jer kan simpan feeling macam nie even menunggu seseorang yang tidak pasti itu memeritkan.tapi,bagi aku menunggu dia adalah hal yang terindah walaupon ianya sangatlah menyakitkan.Makcik Bedoh sebelah rumah nie ada laa bagi nasihat bagai suruh move on move on.aku pon macam nak move like jagger dah nie tapi yang samdolnya aku tak boleh.gila?amememe.dah kering air liur makcik Bedoh tuu tapi aku still dengan keadaan aku sekarang.masih simpan perasaan sengal nie.What thee Fishhh.kawan kawan ade jugak kata move on macam makcik Bedoh tapi aku? .errggghhhh.

Dulu kan kann aku pernah tuisyen sekali dengan dia.macam dia pon stail selamba badak.cool bagai.aku memang minat tengok orang cool nie sebab aku tak cool.aku macho.walaweyhh.feeling feeling minat kat vito.aku panggil dia Vito dulu sebab dia ada kawan muka macam Randy Pengalila Penggali kubur.ehh.so,era dulu dulu kan Ceghite Nad Nad Nadaa Cinta femess.kalau terlepas satu episod,menangis bagai nak rak.koranglah.bukan aku.selalu jugak aku usha usha tengok dia.nasib baik dia tak perasan.kalau tak.memang malu tahap dah tak boleh nak kata apa.at last,aku pindah belajar kat tuisyen lain.dah tak boleh tengok dia.sedih weyyhh.sebulan aku tak makan nasi.nasi jer pon.ok.aku tipu.aku asyik cakap kat diri sendiri kalau ada jodoh mesti jumpa lagi.life must go on.

Nak dijadikan ceghite,aku terserempak dia kat tuisyen baru aku tuu.well.takkan dia kerja jadi tukang cuci tandas kat situ kot.mestilah student kan.aku masuk kelas macam biasa,bila pandang belakang,macam nak lompat lompat keliling kelas sambil makan popcorn,dia sekelas dengan aku weyh.gosok mata banyak kali sambil cakap unbelievable.aku tipu.ye dia sedang mendengar cikgu mengajar.aku bisik sambil menulis,kalau jodoh takkan kemana sambil sengih sorang sorang macam orang sewel.

aku sekelas dengan dia beberapa minggu jer.sebab sebenarnya dia nie budak kelas lain tapi tumpang menempel kat kelas aku.so,jarang dah jumpa.pernah jugak dia tanya aku sekolah kat mana blaaa blaaa masa sama-sama tunggu mak masing-masing.Your smile is my weakness. :) lama lama,aku dah tak nampak dia.hilang? tak laah.dia tukar p kelas pagi.aku macam ergghhhh.kalaulah kita tak berjumpa start dari awal kan,takdelah aku macam orang hilang binatang peliharaan.poodah.Dan sekarang dia dah couple kott dengan minah yang selalu dia tunggu tuu.dia macam aku jugak.minat kat seseorang dalam diam.cuma yang berbezanya dia dapat memiliki tapi aku tak. :( sambil dengar lagu cinta dalam hati.*feeling feeling weyh.

tapi,aku macho laa derrr .setakat crush nie .emmmm..sedih laa weyyhhh.macho hang.apa yang aku merepek pon aku tak tau nie.cuma ceghite dulu dulu kan.nostalgia kononnya.If I told you how much I liked you,I'd never get the chance to finish. Move On ! Boiii .


Behind my smile is a story some will never understand and the rest don't need to know.The ones that know helped write the story.:)
with love,
amna

2 comments :

  1. lohhh. amna . chill laaa..
    btw, sy x nak join contest.
    ensem sgt ke maaa ??
    sy ni nyanyuk sikit. kah3

    ReplyDelete
  2. hmmm .mata bulat macam saya.biasa jahh.cool .nanti sy bagi link :)

    ReplyDelete