20111110

akibat mengkhianati kawan,mangsa dibunuh dengan cara paling tragis.!

Greeting Text
dah "beratus-ratus" kali aku nak menulis something and setiap kali tu jugak aku save dekat post tanpa publish.dalam hati,Amna update laa something.kau nak update something kan?aku rasa macam entah.KOSONG.yelah kadang-kadang aku macam no direction.aku benci kau sewel(tiba-tiba).seriously,aku benci kau.takkan kau tak tahu?apa kau ingat kau boleh buat AKU macam sampah?kau ingat kau hebad?aku tak heran laa weyh.!AKU TAHU LAA YANG KAU TU DAHAGAKAN KASIH SAYANG.jangan ingat aku terlalu bodoh untuk dipermainkan.aku dah letih.letih nak bermasam muka dengan kau.kira aku nie wanita paling tabah laa sebab setiap kali aku berkawan dengan kau,aku benarkan hati aku disakiti.walaupun hati aku pedih,aku tetap sabar dan selalu sabar layan karenah kau.aku mungkin tak tahu bagaimana nak puaskan hati kau tapi aku cuba sebab bagi aku ,I take friendship as a serious relationship because I can't live without my friends.

kau mesti tengah berbahagia tahap giler kentang kan sekarang?kau jauhkan aku dengan kawan aku sebab kau nak kawal keadaan supaya nanti kau tak keseorangan.aku paham sangat laa sifat kau tu.sekarang aku baru sedar macam mana kau buat kawan kau yang dulu tersinggung dengan perbuatan bangang kau.macam yang aku tengah rasa sekarang.sakit.hanya Tuhan yang tahu.

aku bodoh sangat.BODOH SEBAB terlalu PERCAYAKAN kau.aku tak tahu kenapa setiap kali kau sakitkan hati aku,aku asyik bertahan.i'm not strong,!tapi,perasaan aku memaksa untuk berbuat demikian.EGO kau takkan ke mana laah and kau ingat kau sorang jer 'perfect'.AKU TAK RASA DAN TAKKAN RASA KAU MACAM TU.KAU TAK PERFECT SAMDOOL.KAU ingat kau ada kawan yang kau ikat batinnya tuh,kau boleh buat aku macam manusia ghaib.boleh buat aku nie tak wujud?boleh buat don't know kat aku.?sakit sangat bila kau dengan BF JELLYFISH kau tu buat aku macam tak wujud.aku manusia weyh.punya hati dan perasaan.

DENGAN MUKA MASAM DAN MUNCUNG TAHIK kau tuh,kau rasa kau HEBAT?KAU SILAP.!Tapi,aku besyukur sebab aku tak seorang.aku ada teman yang sudi hulurkan tangan saat aku rebah.aku BERSYUKUR.baby,i love you laah!HAHA.cuba kau bayangkan,kau ada 2 orang kawan.tapi,kau buat macam kau ada  seorang kawan.apa perasaan orang ke-2?mesti dia tersisih,dan TER ISLAND KAN?bayangkan,contohnya si PEAH nie asyik panggil si POAH jer p makan,mandi,tandas,belajar and so on.kawan dia sorang lagi?patung bernyawa?mesti si sorang lagi rasa macam shitt. MANUSIA.susah nak hargai yang ada di DEPAN MATA.aku tahan air mata setiap kali kau tengking aku macam orang bodoh.

aku tahan perasaan aku tiap kali kau buat muka macam tu.aku benci manusia muka talam 100.depan aku baik,belakang aku mengumpat macam setan.HIPOKRIT!kalau aku luahkan kat orang pasai nie,mesti diorang ingat aku lidah bercabang and tanya aku balik,are you serious?mengarut laa kau nie.dia baik ape.kau jer buat cerita.eish,asyik nak burukkan orang jer.DIA KAN BAIK,LEMBUT DAN SOPAN SANTUN.hah.tulaah.sebab tu aku pendam sorang sorang walaupon aku tahu itu kepedihan paling perih buat aku.and secara automatik aku sedar yang aku telah buat keputusan PALING BODOH DALAM HIDUP.Selagi kita mampu senyum, senyum. Orang lebih suka tengok kita tersenyum. Jangan nanti kita sedih, masa tu dah susah dah nak senyum.

Sometimes, bila kita dah luahkan something apa yang kita pendam selama ni, puas rasanya. Tapi ada juga orang yang tak faham perasaan kita.terima kasih sebab awak berjaya buat saya terasa diri ini macam SHITT."thanks".!

fynn jamal:
kau tau bila aku bencikan sesuatu itu akan aku katakan dengan bahasa yang sepedas-pedasnya
kau tau di setiap kemarahan itu aku hamburkan segala nista
kau tau bila aku benci akan aku katakan terus pada mata itu
kau tau bila aku marah aku akan ludah, aku akan katakan "berambuslah!"
dan aku orang gila yang cintakan dunianya

fynn jamal:
aku kaki perli.
kalau tak mau terasa,
jangan tanya.

aku adalah karektor yang paling tipikal untuk dibenci.
malangnya,
aku tak peduli.

amna said,
kalau kau tak mahu dibenci.
jangan buat orang rasa membenci.
kalau kau obses dengan kesempurnaan.
sila berpijak di bumi kau sendiri.
hanya kau sendiri.
dan biarkan aku jauh dari kau.
supaya aku bahagia di duniaku.

faham??
AMna said:
aku tak nak ciptakan fenomena kebencian
tapi kau dah terlanjur berbuat demikian.
bukan salah ku bikin rasa begini
cuma kekadang aku tidak dapat bertahan...

p/s:Tup tap tup tap, we're in the end of the year,.I can't believe it okay? Feels like I just celebrated 2010 yesterday though. Time flies so fast till we don't realize.right?baru aku perasan entry aku punyalah panjang.HAHA.sorry guys.lepas geram bercampur lepas nafsu nak berlogging.haha.
with love,
amna



No comments :

Post a Comment