20111007

edisi bedah katak budak 4 Gamma(experiment)

Greeting Text

hey creatures.last week,sep2 4 Gamma telah melakukan experiment Katak.cewwh.skemanya ayat aku.macam nak buat karangan SPM laa pulok..HAHA.its about observe the respiratory system of frogs.its quite spooky.but,i'm not that person who was pretended screaming like crazily.aku agak geli geleman jugak laah dengan spesis nie walaupun mereka nie "kawan" aku.aku sempat mengalirkan air mata sambil mengesat hingus di hidung laju-laju tanpa dipinta.bukan apa,sedih sebab pemergiannya tanpa rela.but,its okay.niat aku nak belajar.macam pembantu makmal cakap,NIAT KERANA NAK BELAJAR BUKAN MEMBUNUH.my buddies and i can  saw clearly the heart beating and the lungs expanding and contracting.its like WOW for the first time.malas nak cakap  panjang berjela jela.see the pictures.its can tell you how awesome was it .

kepakaran amat diperlukan disini.HAHA

miejah nie tiba-tiba jadi berani pulak.eceh.


sila sediakan plastik hitam untuk muntah banyak2 ea.HAHA



sep WONDER GIRLS pegang katak.HAHA.bajet.


dari kiri..DR Bazilah,Dr Miejah,DR Hafiz and me!DR Amna. :)

aku bajet kasi peace tapi tak tengok camera.menyampah betol.HAHA.

so poor prince frog.grr...

tengok!jangan tak tengok.HAHA.siap guna kanta lagi.bagos,Dr Hazim!

tragis!

aku berani laa.setakat pegang katak nie kepakaran makcik comot nie.waa..cakop besaq.HAHA.

sekian sahaja laporan daripada Dr Amna.bajet lagi.Pengalaman nie memang best.yelah.bedah katak dan pegang katak buat kali pertama dalam hidup selama 16 tahun nie.malas nak upload gambar banyak-banyak.berlambak berjebok lagi gambar.takkan nak paste kat sini.tak pasal-pasal jadi blog encik katak.kan?semua budak form 4 yang ada blog duk busy kan diri update pasal katak.aku nie agak ketinggalan laa.tak laa jugak cause i lived at hostel.mana ade masa nak berblogging.lain laa kalau kak Amy..dalam kereta pon sempat berblogging.ko gano?act,aku pernah berblogging masa menunggang motor Gp tapi saja jer malas nak tunjuk skill.perasan jer minah nie.abaikan.

kalau anda nie jenis penggeli tahap gaban,tak payah tengok..tapi,kalau dah baca mesti tengok gambar katak lawaa tu kan.sewel laa kau Amna.benda tu automatik laa tengok.tak pasal-pasal korang hilang selera makan segala jadah kan..HAHA.k laah.nak pegi study jap.koya study.mesti laah!next week exam.nak jugak study macam orang lain.
with love,
amna

No comments :

Post a Comment