20110819

superman ataupun batman dah takde. :(


Assalamualaikum.Amna post lagik nie.buat bekal nanti balik asrama.haha.betol nieh.mane tau next week busy dengan persiapan raya so tak bole nak berblogging kaw kaw dah.betol tak?act,amna nak citer pasai SUPERMAN angan anganku yang sudah berpunya.HEHE.superman..superman..tak sangka i..yang you nie si playboy.i ingat you nie lelaki sejati.ewww..hancuss harapan i.HAHA.


yelah.selama nie saya ingat awak..SUPERMAN yang setia dengan lover awak.tup tup.,awak curang dengan orang lain.dan sekarang bercinta dengan minah lain..amboi..bercinta sakan nampak.ibarat perempuan nie macam pakaian.tak nak pakai lempar masuk dalam bakul.kalau awak masukkan dalam bakul laa.kalau awak sepahkan pun memang sesuai dengan title awak tuh.tau tak yang saya nie secret garden awak?eh,secret admirer awak?err..memang ya..tapi tu dulu..sejak saya tahu perangai awak yang macam kasanova tuh..terus saya lekatkan dan padatkan dalam otak saya yang gemuk nie,AWAK memang harus dihapuskan dalam memori saya nie.yeah!


setakat nie semua action awak memang menggetarkan paru-paru nie.seriyes.tak tau nape.jangan suruh saya explain.perasaan automatik kot.tapi..malangnya,awak dah jadi jenama playboy.sorry..saya kata awak playboy sebab awak memang playboy.kan?sebenarnya,saya minat cara dan gaya awak yang cool tuh jer.not more than that laah.from today onwards,lets  say BYE to SUPERMAN.dah takde lagik superman yang saya dreamingkan tuh. susah betol laa nak cari superman YANG REAL.semua fake!agree?oppss..tak semua laahh..laju jer mulut cakap semua.nak kena lempang dengan mamat mamat yang setia kat awek mereka ke aper budak neh.eishh..
with love,
amna

No comments :

Post a Comment