20110529

Poah tu jiran sepupu kawan nenek saya


hello peeps.Assalamualaikum!how are you doing?so far so good?Alhamdulilah.First of all,Happy Holiday.what a good day.apa plan korang for today?shopping?outing?atau ternak lemak at home like me.?mesti korang ada plan terbaik punya.kan?kan?aku?tersadar kat rumah sambil insafi diri.insafi diri?macam banyak sangat dosa nieh.Fyi,i'm not an angel.wth?


mesti korang perasan yang aku menulis nie cam..takde arah tuju atau topik jer.betoi tak?memang!aku ketandusan idea sekarang nie.tolong laa paham.tapi,apasal kau nak menggatal sangat nk update if tade idea?tak semestinya ade idea baru boleh update kn?hoi,suka hati mak bapak nenek sepupu aku laa.aku punya blog.kau sibuk apa.amna sedang bermonolog dengan sapa entah.Saya bukan sewel.Harap mak long.


sekarang saya sudah mengalah.mengalah?ok2.biar i habiskan ayat i dulu(so gedik).haritu,aku ada cakap yang aku annoying dengan Poah kan?so,sekarang dia dah tego aku.kira dah ko laa.eh,OK.yelah.dia kata aku sombong.piraah.eh,aku cakap macam nie kat dia.laa,,takkan telaga cari perigi lak.eh,telaga cari timba.kacau betoi peribahasa aku.memang aku cakap macam tu.seriyes,,dan bila difikir balik..bukankah Perigi mencari timba eh?memang punah sungguh.tapi,aku pandai aa cover.haha.


Poah,kalau ko baca nie,(harap harap jangan baca)peribahasa amna memang unik sikit.and..sekarang keannoyingku sudah berkurang kot.ha'ah.berkurang.dari sebesar dan setinggi gunung Everest,ada laa berkurang sikit jadi Gunung Ledang.


yang penting,moralnya..buat apa sengal sengal annoying dengan orang.?(menuding jari kearah diri sendiri)tak semestinya..apa eak?ha'ah.camni,annoying tu kadang kadang buat kita fikir pasal dia dan membebel kt someone tuh.dan tanpa kita sedari,someone tuh berjaya buat kita jadi teringat kat dia.cam someone tuh kira terlekat dalam otak kita.right?aku main terjah jer nie..tapi,masing masing ada opinion tersendiri.betoi tak?


yeah.sekarang dah ada cerita aka topik.tadi kan..dah ingat hanyut ke laut.so,kepada Poah(nama sebenar)eh,bkn nama sebenar.thanks bagi i something yang boleh jadikan topik.maybe?so,mulakanlah hari anda dengan senyuman. :) lengkapkan hari anda dengan kegembiraan.renung renungkan.selamat beramal!




with love,
amna

No comments :

Post a Comment