20110422

dah lame..



dah lame rasanya tak menulis dalam blog cabuk plus x comel nie.blogwalking pn dh kurang malah xde pn..bukan ape,,entah..mood blogging maybe dh hilang kot.setiap kali buka blog,emm malasnya nk blogging..hilang semua excited nk blogging.recently,banyak hal yang berlaku kat aku.pandangan orang lain terhadap aku,masalah dengan hantu yang ajak dating dan sayang sekali aku kecewa kerana diciptakan sebagai tipikal mudah dibenci.ada aku kesah?abaikan soalan itu.

see,,blog pn dh bertukar wajah.aku nk blog aku simple2.aku rase blog aku dulu berserabut cam akar serabut.so,bg menghilangkan keserabutan tan tan itu,aku pn pusing2 kampung,bajak sawah n cuci longkang bagi mencari inspirasi untuk buat wajah baru di blog comot nie.aku rasa skrg nie blog aku lebih kemas kot.HAHA.maybe.aku tak tau laa korang menilainya bagaimana.entah laa..sampai blog aku sekali jd tempat aku melepaskan geram.kan dh bertukar...mood bertukar,blog pn sme.nasib kau laa blog..

Terdetik juga dalam diri aku nk delete blog comot nieh.barangkali aku dah bosan.bosan?tapi,kt dalam blog niee jugak laa aku meluahkan segala yg ade dalam paru2 nie.entry kali ini mungkin korang rasa aku agak emo ea..mgkin dari penulisan aku,aku mungkin agak matured??HAHA.Persetankan semua tu.aku lega sekarang sebab aku dah semburkan semua yang aku rasa.

aku pelik dengan dunia sekarang.setiap manusia suka judge orang tanpa menilai diri mereka bagaimana.apa mereka sempurna?dilahirkan untuk melihat ketidaksempurnaan orang lain?apa kau buta yang kau diciptakan sama dengan manusia lain.yang datangnya dr tanah.ya ya.kau tiada hak untuk menilai ciptaan tuhan.kerana seandainya kau menilainya dr luaran atau dalaman,kau seolah2 mempertikaikan ciptaanNya.apakah kau memikirnya?aku tak rasa begitu..abaikan soalan2 aku itu.

alaa sudah laa.biarkan mereka berbicara.seandainya mereka masih bisa.aku tak sangka sesesesewel aku nie(dlm nada gedik*)boleh mengungkap kata2 cam agak dewasa kot.yeah.aku dewasa kerana persekitaran.persekitaran yang mendewasakan aku.memberitahu aku apa ertinya sakit hati,benci,sedih,ketawa dan gembira.ermm..aku masih mencari identiti sendiri.mencari kemahuan sendiri.

aku rasa entri kali panjang berjela sampai ke mana entah.so,jari jemari dah minta diurutkan.apalagi,babai bibi bubu :)

Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah
Harapanku hancur sayapku patah
Kan ku pancarkan cahaya seperti pelita
Ke serata dunia yang gelap gelita
Sehingga hembusan nafas yang terakhir..


pastikan harimu lebik baik dari semalam.
with love
amna

No comments :

Post a Comment