20100923

pmr fever :(

hallo peeps!

                                  

Hari nie saya nak gunakan budi Bahasa,budaya melayu saya dengan penuh sopan.cara saya menaip dengan penuh ayu.haha.jom gelak.kahkah.udah2 laa tuu..senyap..shuuh!amna nk expressing something nie.sila alert penduduk kampung blogger sekalian.waa..amna start merapu.abaikan eak rapuan yang sangat comel tuh.ok2.be serious!ini serious.serious.serious.weyh laa
terlekat badi serious lak.kali Nie aku menulis dengan sepenuh hati..waa!sila kagum jap. sekejap jer..haha.sekali sekala apa salahnya kagum dengan AMna yang tak seberapa sangat comot nie.suka2.awwh.perangai menggedik sudah menular bai.

 
maybe nie last entry sebelum deng berjuang di medan peperangan yang terletak di tingkat 3,blok C SMKTM.aku kan askar wirawati harapan negara.tak tahu?alaa.korang nieh.meyh aku bagitau,aku akn berperang dengan askar PMR.kalo aku menang,aku akan dapat 8A.waa..,nak2.!sebab tu aku kene berjuang weyh.serious gwa cakap lu.cara aku tak tak tak kasar.lembut dan sopan jer.gune alatan tulis berbekalkan ingatan ncik otak.its cool,right?but,aku masih terkial-kial mencari arah nie.tolong bagi aku peta jalan2 menuju ke 8A.boleh?start blink2.mehehe.lepas nie,aku nak jupe doktor.nak mintk ubat anti-malas.malas.malas.yea.anda ditipu lagi.tapi,pasal malas itu benar.harus dihapuskan??memang laa. maaf la yer entry aku kali ini agak panjang berjela-jela.tulis pakai hati. maafkan diatas kesengalanku yang abadi nie.. biasa laa kan.kanak2 sedang membesar.haha..masa berhibur sudah tiada laa.buku,buku,buku.baca.baca.baca.start jadi pelajar yang hanya ingatkan buku.waa..buku oo buku..eh,silap..PMR oo PMR..tape laa.saya nk pegi makan buku..eh,silapp.bace buku.mehehe.bye2.

P/S:doakan saya DAN rakan2 eak. :)
with love,
amna

2 comments :