20100615

ambik kau.

Assalamualaikum..Dengan ini saya dah bekerja sebagai pengasuh kepada budak hyperactive mmg giler2..hari2 berebut remote control ngan aku.haih.tada kejo kau Amna.asyik2 budak tuh tekan Channel 611.mmg tak matured langsung..nme ponn budak.HAHA.takkan laa nk tgk channel 106..agk2 laa weyhh..ustaz2,,ustazah2.jgn marah!heh,kau ingat ustaz n ustazah jer ke tgk channel 106??manusiahh lain ponn tgk weyyhh..wakaka..pop-pet ke bende nih Amna?entah aa..dah tada keje sangat..zaman hang out + outing pn dh berlalu..nnti cuti lain kali InsyaAllah ade agy..HAHA.drp aku  duk memerap kt umah,,baik aku outing ngan kwn2.berfaedah tak?mak aku takk mrh ponn :P AT least, aku ade penglmn blik ke rumah ngan bas.tak abis2 dengan semangat bas.haha.bak kata omputih,,nothing venture,nothing gain.nnti lepas nie,,ade org nak sponsor aku ngann best buddies aku p Disneyland..baik tak dia?grr..

Khalil Fong  yang akan sponsor semuannya..HAHA..korang percaya?eishh2..terharunya aku..hiHI..


bajet gila kau nak pegi travel kt Disneyland segala jadah..HAHA..last2,,kau duk umah ngan budak banyak songeh nihh

.


one more thing is,i think the boys kat barat,timur,barat daya,selatan dan segala macam tgh demam bola.semoga cepat sembuh!hah??err..act,i miss to fight2 with my sour enemies.HAHA..miss this word,Meynna2..haha.and,,i miss jelingan tajam from them..one more,gelak setan diorang..HAHAHA.


p/s:laparrrr..ting tong!tak berkaitan langsung. haha.

No comments :

Post a Comment