20140115

nak jugak update blog katanyaaa

Greeting Text


Alhamdulilah Alhamdulilah nak dekat sejam aku bertarung nak ingat balik password .even email pon aku terkapai terkapai nak ingat ( nyanyuk tahap apa dah kau amono ) .Then, aku rasa macam nak give up and yeah aku tak boleh sign in blog sendiri . agak ahhh nak dekat setahun tak update blog .zaman blogger dah berakhir wahh gitu . hahaha. But, even amna bukanlah seorang yang penyabar tapi ! yeayyy yeayyy aku berjaya sign in selepas gigih berusaha reset password jadah semua . fuhhh cerita pasal sign in email blog blaa blaa dah dekat satu perenggan . so, whats up ? hows life ? amna ? tengah nervous gilaaa tunggu result semester 1 and sekarang tengah semester break .

Life ? hmmm banyak sangat kisahnya .panjang sangat perjalanannya . ewahhh . sebab rindu sangat nak menaip kat blog nie . tu yang macam gagahkan diri jugak nak update walaupun aku takde idea nak cakap pasal apa and kehidupan di universiti sangat mencabar waa cakap lu . ehh umur dah 19 tahun tapi blog still macam aku umur 15 tahun dulu. haha .i think i need to do something. sekian. 
with love,
amna

1 comment :

  1. Datanglah jenguk ke blog saya, saya berhutang words dengan awak, tapi maaf words saya dalam mood sedih :(

    ReplyDelete