20130126

Amna dan Lee Hong ki berdua bersatu *dalam mimpi .haihhh .


Greeting Text


Amna melihat jam tangan merahnya sambil merungut..apasal awak lambat hari nie?eishhhh,nanti awak datang,siap laa.nanti saya cincang bagi buaya makan.ergggghhh !saya buang kang jam yang awak bagi nie dalam tong sampah baru tau.Amna terus membebel sendirian.beberapa pasang mata tertumpu kepadanya.mungkin mereka ingat aku nie sewel kot membebel sorang sorang macam nie.lantak lah !.aku karate sorang sorang kang.bisik amna sendirian.hahaha*gelak dalam hati jela.Mana Lee Hong Ki Ahmad nie?janji tak serupa bikin.semut semut yang lalu dihadapannya dipijak tanpa belas kasihan.geram laa katakan.semut semut tu mungkin tengah buat keputusan nak buat kenduri arwah kot ataupon berbincang nak tanam kat kubur mana.Amna bermonolog sendirian setelah melihat beberapa ekor semut mengerumuni rakan-rakannya yang sudah pergi untuk selamanya.Eh,japp ?ini bukan cerita semut laa.Tukar channel .ok sambung.kalau lewat macam nie,baik aku blaaahhh dari sini.pergi lepak kat Starbucks pon okay jugak.yelahh daripada aku tunggu kat depan kedai apek jual stoking lelong nie.dah laa busuk.sempat lagi dia menghina kedai apek tuu.dengan tekad yang kuat,Amna mengorak langkah ke Starburcks tapi............ 

Tiba-tiba,dia merasakan jantungnya tercicir di tepi jalan.lalu dimakan oleh kucing kucing tanpa rasa bersalah.Hehh !apa nie hon hon ?eh,jap.macam kenal jer kereta nie.awan awan biru mula muncul... laaa nie kereta boyfriend aku laa.senget !sempat jugak amna mengata diri sendiri.kereta swift putih cermin gelap.ye .kereta boyfriend aku,Lee Hong Ki Ahmad.haha *gelak sopan.Awak,awak ! hah ?hah?jawab Amna yang sangatlah blurrr.Awak,saya laa nie Lee hong Ki.awak nampak saya tak?awak?mukanya yang tersembul di di tingkap cermin kereta membuatkan Amna tergelak sendiri.Jom laah.Kita pergi lunch.sorry laahh saya lambat sikit hari nie.kata Lee Hong Ki yang tiba-tiba muncul dihadapan aku.sempat pulak dia merenung tajam mengalahkan parang baru diasah.terkejut belutt i u ollss.haihhh.aku menghadiahkan jelingan tajam mengalahkan Rosnah Mat Aris.padan muka.dah laa tadi dah macam kena heart attack.tak pasal-pasal ambulans datang ambik aku kat sini.drama drama.tak nak ! tak nak lunch dengan awak.bajet protes.asal awak lambat?saya tunggu kat sini dah nak tumbuh misai nie.tau tak?erggghhhh.lain kali tak payah laa nak berjanji kalau tak ditepati.kita nie tinggal kat Malaysia.bukan Korea.tau tak?kenalah Janji ditepati blaaa blaaa blaaa.mengalahkan mak nenek bagai pot pet amna.burung-burung yang ade kat situ pun dah berterbangan .meluat agaknya.Amna..I lewat 10 minit jer pon.nie tengok jam i yang you hadiahkan.jam menunjukkan pukul 11.10 pagi niehh.saya janji nak ambik awak pukul 11.00 kan.lewat 10 minit jer..sambil buat muka bersalah.ingat aku kesian laa tuu.saya lewat tadi sebab atok saya suruh bagi kambing makan.kucing saya kat rumah pun saya tak sempat nak suap nasi kerabu tadi.terangnya panjang lebar.okay la okay.saya terima alasan awak tuu.tapi....ada tapi lagi?potong Lee hong Ki.yelahhh.even 10 minit pon,kalau dah janji.tetap janji.saya tak nak awak lambat lagi .boleh?kalau tak dapat tepati,pergilah keluar dengan Park Shin Hye,yoona,atau Rozita Che Wan sekalipun.saya tak kisah tau.buat muka annoying macam Zain Hakimi dalam cerite setia hujung nyawa.haha.okay my dear okay.I promise.lain kali tak lambat lagi.tak nak laa marah marah.nanti tak comel macam Adibah Noor dahh.okay,sekarang nie.kita nak makan kat mane?dah berpeluh i berdiri kat tepi jalan nie pujuk you tau.kata Lee Hong ki sambil tersengih tanpa motif.Adibah noor jugak dia pilih.*bisik dalam hati jela.hmmm,arini kita makan kat warung mamak jela.saya nak awak merasai kari ikan.hihi.awak kan tekak korea.kena laa jugak makan pedas pedas nie.belajar dari sekarang katakan.hemoh hemoh.*padahal nak buli boyfriend bagi makan makanan pedas.haha*gelak jahat.saya tak kisah my dear .its up to you.kat mane-mane pon boleh.makan makanan pedas pon takpe.macam u cakap,kena belajar daripada sekarang.kan?ye ye.bagusnya boyfriend i nie.senang nak control.ayat yang last tu bisik dalam hati jer pon.nak cari gaduh ke ape ko cakap depan depan.hmmm,jom laa masuk kereta Hong ki.panas nieh.*bajet azwan Ali dengan kipas berbulunya.haha.okayhhh dear.i pon dah panas nieh.jomm ! balas lee Hong ki yang mahu beredar dari situ.

Tanpa kami sedari,begitu ramai perempuan perempuan yang histeria bagai nak rak jerit jerit nama boyfriend aku.ada yang kena langgar dengan kereta semasa nak melintas jalan untuk berjumpa bf amna.kat hujung jalan sana penuh dengan ambulans yang datang nak menyelamatkan mangsa tadi.di sekeliling diorang nie,penuhh dengan perempuan duduk macam pelarian sambil memekik nama Lee Hong Ki.jap,asal kami tak perasan ehhh?tu laaahhh .syiok sangat duk berbual bagai kan tadi.Awak?awak nampak tak apa yang saya nampak?mereka minat gila kot kat awak.setelah aku habis mengulas ayat sejengkal tu,seorang perempuan menarik baju melayu lee hong ki.kelas you olls pakai baju melayu.awak ! awak! jom masuk kereta !mereka dah tarik tarik saya. jerit lee hong ki yang seolah -seolah lemas dalam dakapan perempuan perempuan ga ga gatal nieh. sepantas mengalahkan kilat,kami pon cepat cepat masuk dalam kereta dan kami berjaya melepaskan diri daripada peminat fanatik Lee Hong Ki my boyfriend yang...entah tak tau nak cakap.kami pun....Ayong ! Ayong ! bukan anyong weyhh.bangun bangun! nok tengah hari dohh nie.tido apo maso nie.matahari tegak atas palo dohhh.banguuunnn ! kejut ibuku sambil menarik selimut tebal spidermanku itu.tapi,aku tarik balik.berlaku pergelutan disitu.tetapi..malangnya,aku disekeh oleh ibuku yang menyebabkan secara automatik aku terus ke bilik air untuk mandi.takkan untuk bersarapan kot dalam tu.*cerita tamat*

Nama dan watak dalam cerita ini nama sebenar.muahahaha.aku tahu awal sampai akhir korang baca cerita sweet aku nie,mesti dah bertong tong korang punya muntahhh tuuu.kannnn?korang boleh agak laa yang cerita nie Mimp...... :3 haha.aku nasihatkan ibu mengandung,yang ade asma dan segala penyakit yang sewaktu dengannya tak payah baca.kang tak pasal-pasal masuk wad ccu.aku tak nak bertanggung jawab weyhh*bajet ade orang baca blog ko kan Amna.hak hak hak tuihhh.segala kesengalan ataupon bahasa gua buruk bagai ke,tutup mata tutup telinga.buat dekkkk jerrr.


reaksi Lee Hong ki lepas bace blog aku.annoying kan?muahaha

image

tak cukup dengan tuu,dia boleh gelak bagai nak rak.haha.kelakor ke ceghite aku?




Last last,dia nangis .sebab terharu gila baca blog aku kottt.haha.ataupon dia rindu aku sebenarnya?haha.muntah lahhhhh weyhhhh. I pasrah.muahaha.pelik jugak Lee Hong ki boleh speak Malay.pernah makan belacan dan budu kott duluu.hikhok . aku nie boringgg dohhh duk kat rumah nie.sebab tu laaa buat kerja yang macam errrrrr nie ,adoiii .ok boi :)

with love,
amna

4 comments :

  1. pandai la amna buat entri dengan gambar bergerak ni..comel..btw thanks follow alyn, alyn follow balik..:)

    ReplyDelete
  2. hahaha.comel sungguh lee hong ki.thanks follow amna dehhh :)

    ReplyDelete