20100601

stress wooo!

Hello! Myspace Comments

hello!
                                                             
salam sejahtera!salam2..jwb weyhh..mak aii..nak habaq mai pasal exam kali nie.tough tahap nk
mampos exam kali nie(bagi aku laa)jd sedo jap.haha.eh,aku rase nk jupe jer penggubal soalan nie.patutt tak?eish2..bawak bertenang minah.tukar nma jap.hihi.aku gatal MULUT sgt nk tnya penggubal soalan tu,nape soaln exam nie ssh?(jgn cuba mendera dia)nnti tak pasal2 dia jwb,,kang kalo bagi yg sng,kau terlebih jawab lakk..tergamam,terkelu terswn dan terganga jap.mioww2..lalat msut mulut kau!nganga luas lagi ea.hihi.ader jgk lalat bunyi cmtuh.:P.tiada motif..Ok korang.saya bukan berbhs psl lalat..berblk kepd syarahan saya td.lalala..korang tau tak?ckp tak tau..bgos2.ape yang bgos?merabang laa kau nie..semasa exam,tengkuk aku sakit weyhh..tau npe?sekli lagi ckp x tau.bagos!mengikut arahan..HAHA.tengkuk aku sakit sbb asyik berplg kt blkg.hrp mklum laa yer.haha..pssstt..gapo jwpn nie??|jgn tiru kelakuan ini|dh tau?x yh ssh2 jelaskn.haha.cikgu ckp exam nie just main2..Amna!LB sunggguh laa kau nie.setiap exam tu penting.to all my lovely teachers..tolong laa bagi markh bnyk2 kt sye.hehe.nnti sye belanja mkn n shopping kt kedai pop Oat.nnti sye sruh adk sye pujuk pop oat sruh bg diskaun.haha.diakn 'gewe' pop Oat.haha.Yah muka ko dh hijau!ayung kidding jer laa.. :P

aku berusaha dengan semangat ASKAR exam nie korang.hehe.tak caye?tengok nie.mata aku yg besar gedebok dh jd sepet.haha.kuat sgt BACO..buku bace aku sebnrnya.tolong laa abaikan muka aku yg penuh tahi bintang nie.jgn mengezoom jerawat aku ea.tak baik tau korang.haha.
                                               
so!the moral is,jgn salahkn mne2 pihak..do the best for exam..if kita berusaha dan terus berdoa,,InsyaAllah kte akan berjaya.ceewahh,,dh jd kaunselor lakk..Amna.tlg laa serious.Ini serious!sorry wonderpet..ter,,ambil korg pnye tagline lak.i hope i will pass with flying colours..doakn Amna ea.tadah tgn semua.tgn jer..Amin!!(bkn seru name ayah)tepi2..!virus sengal dan keturunannya sedang merebak.bagi laluan.pittt!sekian.tirai ditutup.                             

No comments :

Post a Comment