20100408

hallo!

Amna kembali untuk bersihkan blogku yang penuh dgn debu dan sarang labah-labah..huhu..penghijrahanku ke dunia lain membuatkan aku  terlupa sejenak tentang blogku ini..maafkan daku..huwaa..ku gagahkan diriku yang tak berapa gagah nie untuk berblogging..waa,semangat berblogging suda datang..Sesungguhnya..HAri demi hari yang ku jalani membuatkan aku mengenal apa erti LETIH..banyak hal kt scola dan luar scola yang menghidupkan aku untuk terus berjuang!chaiyok!tp,sebelum nie aku hidup gak,,cuma kekuatan itu sedang ku nyalakan dengan semangat yang baru..faham tak??tak faham suda..memang sukar dimengertikan pun..the most important is,PMR suda melambai-lambai dan tersenyum lebar untuk menyambut tetamunya yang teristimewa..banyak hal yang ingin aku kongsi disini..tentang KAMI,diA daN aKU..so,,nantikan posting aku yang tak mungkin ditelan zaman..:D

No comments :

Post a Comment