20100426

being loser is..HIS hobby..

::my enemy dikecam hebat oleh cegu::
banyak musuh laa minah nie..
dia yang berdaftar nak jd musuh aku..
so..aku redha jor laa..
http://emo.huhiho.com
Dia yang merOyan buat perangai camtu..
terima laa padahnya..
dia marah orang panggil dia begitu..
tapi sifat dia tetap camtu..
nk dikenali sbgai yg lembut2 ke?
mesti tak nak kan??
so..tolong laa..
JD JANTAN..
wAa..maybe kau bahagia jd begitu..
terserah!
do i care??
kau kawan aku dan selaku musuh aku..
so,,hope kau happy!
tanpa menyusahkan orang laen..
tapi kau buat aku sakit JIWA td..
ingat??
kau lepaskan geram kat aku..
dengan muka kau yang berdindingkan buku log..
kau ejek aku!
kene sawan eak??
aku xthu naper..
http://emo.huhiho.com
wehh..explain to me..
menna h****
KaU BUTA warna ka??
kulit aku brown laa
nnti aku hantr p tadika smula..
nak??
ok aja..
http://emo.huhiho.com

5 comments :

  1. sabar je la. biarkan dia.. nanti kite blaja bet0l2~! sy masuk SBP awk MRSM. lupekan dia..!! Pasti b0leh! kenangan punca penderitaan!! :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. mmg sah. buta wane. buta hati.
    redha sygs (: ALHAMDULILLAH ~
    bia an die mnilai perlakuan, 'pakaian' kite.
    memadai laa kite masih berpijak di bumi yg nyata.

    " weyh..ade aku kesah ke ? "
    ( ayt tuu ditujukan kpd siPENILAI siPEMERHATI )

    ReplyDelete
  4. kalu dia teramat putih,,sy tak kesah..tapi sebaliknya..waa,,jahatnya!thanks ja coz selalu ada untk saia..huhu..

    ReplyDelete
  5. piqa,,insyaAllah kalu sy nga awk ader jodoh nga MRSM or SBP ..doakn saia semoga thp kesabaran tu bleh dikawal..

    ReplyDelete