20100328

rase aper??

hungry!although,aku slalu mkn,,but aku slalu lpr!i don't know why..problem lak minah nie..eish2,,kdg2 brt aku naek dgn gumbiranya,,aneh nih,,..aku tada kisah,,aslkn maintain jarr..tada hal laa..but,peha aku lak membesar dgn jayanya..!tahniah wahai si peha!huhu..pimples ku smkn bahagia tumbuh di mukaku,,tnpa mengenal erti  letih dn jemu..wahai jerawat2 ku,,kau layak menerima anugerah,,MIss Pimples..hola2!bintik2 hitam lak wt keturunan ats mke aku nie,,dh brape kturunan daa,,bahagianya!aku yang sengsara!sadis btol laa!al maklum laa..aku mkn smua mknn(halal laa)aiskrim feveret aku,,x kire mse..aiskrim menjadi penemnku ketika suka atau duka..terima kasih!jasamu akn ku hargai!huhu..mcm laa aku nie,,tiba2 lak jd reporter x bergaji..x bertauliah lak tu..kesian tol..mse untk take a break,,jari-jemariku sdh merungut,,ktenya lenguh,,nk mntk dimanjakn,,uwekk!perasan tol tgn aku nie..sory ckit eak,,Thanks untk kmputer yg x pernh jemu memndangku..walaupn kau dimarhi coz lmbt nk loading...tp..kau x prnh merungut,,bgus2!aku syg kau!but,,sorry to say,,itu kerna kau x bleh berckp..nnti aku cipta kmputer yg bleh berckp eak,,hahaha..alamknya,,kne maki laa tiap2 hari..bernanah telinga lak nnti,,so,rindu terhenti,,daa!!

No comments :

Post a Comment