20100329

oh TidaK!

Best story ker x eak?
best ker x..uuh,,hmm,aku pun tada tahu..but,aku nak luahkan rasa yang terpendam 
dan terkukus di hatiku ini..(doe melankolik lak)k2..arie ni ade satu story..let me tell eak,,today,,ade subjek Pai kt scola..a little bit moody..(aku laa)aku lak x bwk buku latihan Pai..ampunkan aku ustz!aku bdak baek,,tersangat laa baek,,haha..adoyaii,pecah tembelang..Mak ooi..Mse Pai.wt mke 'sedo'..dalam hati,hanya Tuhan yg tahu..dup,dap!!berkobar-kobar..aiya..mcm bru lepas berlari satu kmpung..betul nie..ade tragedi disini,,uhuuh,,yg sulit untuk dirungkaikan...tentang dua org pelajar yg mseh bisa tersenyum walaupun dimarahi..aneh kan?aku mlakn dgn Pali..Dia kene sekeh ngan ustz..(Secara tiba2 lak)Aku  yg buat2 syok bljr..speechlees!Pali kene sekeh sbb dia sdg melukis,,sedangkan ustz dgn serius mengjr kt dpn..dia mmg ske melukis..mse jerr yg x brape sesuai..bkn x brape,,tapi mmg x sesuai..unfortunely,,bkn dia seorg jee yg kene..tmn diseblh pun kene gak..nasib2!!kesian jgk kt Azrul..bUt!!..he is my enemy,,aku memeksa diriku untuk tersenyum apabila kemenangan di pihakku..nmun,x terbit pun senyuman aku..ahhh..cume muke terkejut beruk tuu ade laa..lalala..ustz lak,,dgn mate terbeliak,tgn mencekik pinggang melaung dn memarahi diorg..so poor..ustz said,,aku nie penat2 duk mengajar depe,mu duk melukis blkg..seorg lagi x bwk buku..Tiba2,,aku terase down!!mk tolong ankmu!aku terase laa..rse per eak..lantak jerr,,tapi ade rase..hahaha..omg!aku x bwk buku gak..DEserved x diorg terime smua nie???hwaaa..tepuk dada,tanya bahu..wassalam..

1 comment :

  1. waduh ! sy pon t'kezut gak :)
    sdg lena dbuai mmpi, ustazah mara2!
    nsib bek la kite x kne gk.
    slamat~~

    ( mijaa )

    ReplyDelete